برگی از عمر

روز نوشت ها

برگی از عمر

روز نوشت ها

49.

تو این مدت یه سری کارای عقب افتاده رو کردم ... آزمایش دادم و بردم دکتر دید و گفت قندت یه کم بالاست کم شیرینی و شکلات بخور و منم متعجب شدم و بعدا با همسر جان که صحبت کردم گفت برای قند خون باید ناشتا باشم و بعد که فهمید نبودم اینجوری شد :|  ... هیچ کس هم تو آزمایشگاه نپرسید ناشتایی؟  نیستی ؟ دیدم بعد از یه لیتر خونی که ازم گرفت بهم آبمیوه داد نکته داشته :)) ... یه آزمایش دیگه هم نوشت که ندادم هنوز .... دندون پزشکی هم رفتم و دو تا از دندونام که خراب بود درست کردم و سیصد تومن هم پیاده شدیم :دی ... هر دفعه هم یه بلایی سر لب و دهنم آورد ... 

خمس مون هم حساب کردم و واریز کردیم ... یه سایتی هم معرفی کردن برای نذورات اربعین به اسم Nazr.net ... خیلی جالبه میتونی انتخاب کنی پولت برای چی خرج شه اونجا هم یه مقداری کمک کردیم ... و همین دیگه ... حالا میخوایم جمع عشقولانه ی دو نفرمون رو سه نفره کنیم اگه خدا بخواد :)